Księga Gości

Umieść wpis


Patrycja

Dziekuje za wspaniala polkolonie narciarska. Zaluje ze tylko jeden tydzien bo synek chetnie uczestniczylby jeszcze w kolejnym. Bardzo dobra organizacja, nie wspominajac o telefonach dotyczacych godzin powrotnych aby rodzice nie musieli czekac na odbior swych dzieci (Pan Rafal informowal o ktorej beda z powrotem). Synek bardzo zadowolony szczegolnie iz instruktorzy dozowali atakcje i na koniec dzieci zjezdzaly juz z najwyzszej gory. Na pewno piszemy sie na przyszly rok! Jesliby Ski-Word rozszerzyl oferte o wyjazdy wekendowe na pewno nie zabraknie chetnych...my sie zglaszamy:),

Pozdrowienia dla calej Ekipy! I dzieki za zdjecia! to tez byla bardzo mila niespodzianka!

Patrycja


27. 01. 2016
Dorota

Półkolonia super. Córka (Hania)była bardzo zadowolona. Rano wstawania bez marudzenia. Teraz na stokach alpejskich podziwiamy ogromne postępy jakie zrobiła w jeździe na nartach. I jest też bardziej samodzielna w obsłudze nart i butów. Poznała nowych przyjaciół ( pozdrawiamy Łucję)

Dzieki wielkie, że czas gdy ja bylam w pracy spędziła na stoku, a nie przed telewizorem.

Do zobaczenia przy następnej okazji


26. 01. 2016
Marcelina

Polecamy wszystkim, którzy zastanawiają się jak zorganizować dziecku czas  zimowych ferii , dziecko zadowolone, szczęśliwe i myślę , że umiejętności też o szczebel wyżej . Szkoła na wysokim poziomie .


26. 01. 2016
Robert i Wiktor

Super wyjazd w Alpy. Byliśmy z kolegą i córkami pierwszy raz ze SKI-WORLD. Bardzo dobra organizacja, super szkolenia, fajna ekipa. Dziewczyny bardzo zadowolone, dużo się nauczyły. Już pytają kiedy następny wyjazd :) Na pewno się jeszcze wybierzemy. Gorąco polecam, do zobaczenia na alpejskich stokach.


28. 12. 2015
Mariusz

Polecam wyjazdy w Alpy.Fajna ekipa,ciekawe miejsca i szkolenia,dla których warto wybrać właśnie ich.


17. 11. 2015
 
Powered by Phoca Guestbook

Ski-World

Biuro szkoły

Koszyce Małe ul. Pogodna 28
33-111 Koszyce Wielkie

Rafał Ruszała: tel. +48 606 677 441 e-mail: info@ski-world.pl

Filip Chwistek: tel. +48 609 299 887 e-mail: filip@ski-world.pl

Jesteśmy w społeczności